TYLKO TYLE

sobota, 26 maja 2012

TARGET

na ekranie telewizora twarze znanych aktorów z czołówek
wdzięczą się do mnie i przekonują
że koniecznie powinnam
wziąć kupić nabyć
dać się namówić
piękny antonio tego nie wie ale już dawno
ma u mnie przechlapane
lista się powiększa
zewsząd kuszą i mącą w głowie
celebryci a z nimi banki markety podejrzane fundacje
rossman uprzejmie prosi
kup misia kup misia kup misia
prawda
wierzę owsiakowico roku przyklejam nowe czerwone serduszko
ale czy od tego moje własne serce lepiej bije nie wiem
czy mam serce?
lekarz nie kwapi się z potwierdzeniem
tylko uśmiech młodego farmaceuty sprawia
że chyba je mam
nie czekam już na nic
wielka wygrana ani miłość do mnie nie trafi
za węgłem czai się ta z którą spotkać się nie chcę
jeszcze nie
wyłączam telewizor
mam książki
ciągle jeszcze kupuję nowe
nikt nie musi mnie namawiać
czytam
póki widzę jasność dnia
20.01.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz